Om CesTek
Altid med fokus på optimering af kapacitet, kvalitet og arbejdsmiljø.
I CesTek A/S finder du en samarbejdspartner, der forstår betydningen af et toptunet produktionsapparat, hvor de enkelte processer afvikles effektivt og fejlfrit. Når vi skal løse en given automationsopgave gør vi det altid med et målrettet fokus på optimering af kapacitet, kvalitet og arbejdsmiljø.
En automationsløsning fra CesTek vil altid medføre en eller flere forbedringer i forhold til oppetid, gennemløb, reduktion af spild, kvalitet, sporbarhed eller andre parametre af afgørende betydning for din virksomheds succes og konkurrenceevne.
Når du møder vores automationsspecialister vil du hurtigt opdage, at vores team består af industrierfarne teknikere med stor viden om produktion. Vi er vant til at færdes i industrien og forstår at begå os i mange forskellige produktionsmiljøer – lige fra spildevandsanlæg til medicinalindustrien.
Ud fra en ambition om at være kundens Solution Provider, gør vi meget ud af at inddrage vores kunder og deres unikke viden i vores løsninger. Ved at kombinere kundens viden med vores specialer skaber vi sammen en løsning, der er 100% tilpasset de særlige betingelser, der gør sig gældende hos den enkelte kunde.
Historik
I stadig vækst
CesTek er grundlagt af to entreprenante automationsteknikere, der delte en vision om at skabe en landsdækkende automationsvirksomhed med knowhow i absolut særklasse. CesTek har ikke på noget tidspunkt afveget fra den vision og rekrutterer således udelukkende medarbejdere med særlige specialer og/eller en exceptionel uddannelsesmæssig ballast inden for industriteknik, automation og/eller programmering.
Virksomheden tæller i dag 30 medarbejdere og er i stadig vækst.
2024:
CesTek udvider ledelsen og byder velkommen til Thomas Jansen som ny CEO og partner.
CesTek er nu kommet til et punkt, hvor der er behov for at fordele arbejdsopgaverne anderledes for at forløse vækstpotentialet, så Morten Bodilsen indtager rollen som Chief Sales Officer (CSO), Brian Rise varetager rollen som Chief Operation Officer (COO) og Brian Villekjær Chief Technical Officer (CTO).
De nye tiltag giver CesTek endnu flere muligheder for at vokse i samarbejde med vores medarbejdere, partnere og kunder.
2022:
CesTek lander Firmaets største ordre, som giver en endnu bedre grobund for den vækst vi ønsker.
Vi udvider samarbejdet med mange af vores trofaste kunder, og laver nu endnu flere projekter for dem samtidig med at de lejer flere af vores folk på fast basis.
Vi har udvidet kendskabet til de mobile robotter i det danske produktionsunivers, så der nu er installationer over det meste af Danmark.
2022 er også året hvor vi går i luften med vores egen serie af toppe og tilbehør til mobile robotter, heldigvis noget vores globale kunder er vilde med. Der er allerede solgt udstyr til blandt andet England, Spanien og USA samt udvist interesse fra kunder i Mexico og på Filippinerne.
2021:
CesTek køber ejendommen på Bogensevej og udvider værkstedskapaciteten betydeligt.
Medarbejderstaben er nu +30 og kundeporteføljen vokser samtidig stødt. Vores fokus på kollaborative og mobile robotter fortsætter og vi har lavet spændende projekter i løbet af 2021 og har allerede nu projekter klar til opstart i januar 2022.
2020:
Vi ser stolt tilbage på 2020 til trods for at vi ligesom resten af Danmark blev ramt af Covid-19.
CesTek fik tilføjet spændende kunder til porteføljen og vores plan om at have fokus på servo, kollaborative og mobile robotter bar frugt, da vi tilbage i september sammen med VOLA og Omron vandt DIRAs Automatiseringspris for implementeringen af en flåde på 9 mobile robotter.
Senere på året modtog vi vores anden Gazellepris. Den mindede os om at vores strategi holder og at vi kan vækste på trods af Corona samt at fokus på kundernes konkurrencekraft betaler sig.
2019:
CesTek har nu en størrelse, hvor beslutningen om at danne en professionel bestyrelse bliver taget. Året står også i flytningens tegn, Lokalerne bliver for små, da der nu er 25 ansatte. Kontoret i Skælskør bliver flyttet til Bogensevej 9 i Slagelse, hvor der bliver flere kontorpladser og et stort værksted. CesTek i Horsens er også vokset ud af deres lokaler på Silkeborgvej, og har nu et 500m2 stort domicil på Hattingvej 7 stadig i Horsens. CesTek slutter året af med at modtage Børsen Gazelle pris 2019.
2018:
Er året hvor kundeporteføljen og medarbejderstaben vokser. CesTek begynder at have øget fokus på kollaborative og mobile robotter.
2017:
CesTek ansætter en administrerende direktør og udvider ejerkredsen, der i dag tæller 5 ligeværdige partnere. Der ansættes yderligere tre programmører, så CesTek råder nu over nogle af landets fremmeste eksperter inden for servo og programmering. Udvidelserne har gjort CesTek i stand til at løse alle typer af automationsprojekter, ligesom vi indkører anlæg i både ind- og udland.
2016:
Medarbejderstaben udvides yderligere og omfatter nu også specialer inden for BMS-løsninger (Building Management Systems, der binder ventilation, varme, lys, sikring m.m. sammen i én samlet løsning, der kan styres fra centralt hold).
2015:
CesTek udvider med kompetencer inden for HMI/Scada og Servo-løsninger. Ejerkredsen udvides og CesTek etablerer sig i Jylland.
2010:
CesTek grundlægges med udgangspunkt i Skælskør.
Vision, mission og værdier
Vision
CESTEK SKAL OPFATTES SOM EN LEDENDE AUTOMATIONSLEVERANDØR I DANMARK
Inden for de næste 10-15 år, skal vi i CesTek opnå en position, som det automationshus i Danmark alle industrikunder betragter som en seriøs leverandør til deres automationsprojekter. Vi ønsker desuden at være den automationsleverandør, der har de fremmeste kompetencer indenfor de specialområder, vi vælger.
Mission
AT ØGE KONKURRENCEKRAFTEN HOS VORES KUNDEr
I alt, hvad vi foretager os – hver eneste dag – skal vi sætte alt ind på at forbedre vores kunders produktivitet og dermed deres konkurrencekraft. Uanset om vi udarbejder el-dokumentation til en tavle, programmerer en PLC eller idriftsætter en robot er hovedformålet, at kunden skal kunne producere mere effektivt og med en bedre kvalitet.
Værdier
Vi har vedtaget et sæt enkle værdier som vi kan holde alle komplekse beslutninger op i mod. Vores værdier hjælper os dermed til at træffe det for virksomheden rigtige valg.
Værdierne fungerer som retningslinjer for vores adfærd og daglige kommunikation med kunder, samarbejdspartnere og med hinanden internt i virksomheden.
Troværdighed - Vi holder hvad vi lover
Vi holder altid, hvad vi lover, og vi tror på, at et samarbejde er mest succesfuldt, når alle parter stoler på hinanden og arbejder for et fælles bedste. Vores kunder kan altid stole på, at vi tilbyder dem nøjagtig den løsning, vi mener, de har behov for – hverken mere eller mindre.
Enkelthed - vi dyrker det ukomplicerede
Selv om vores kompetencer er højt specialiserede, dyrker vi det ukomplicerede – både når vi løser en given opgave og når vi kommunikerer. Vi er nemme at samarbejde med og går altid efter den mest enkle løsning, så længe den løser opgaven sikkert og effektivt.
vedholdenhed - vi giver aldrig op
Vi bliver ved til det virker, og går altid den ekstra mil for vores kunder og for hinanden. Vi giver aldrig op og finder altid på alternative løsninger, hvis behov eller forhold ændrer sig.
KONTAKT
Kontakt os allerede i dag, og få en konstruktiv snak om, hvordan vi kan hjælpe med at øge produktiviteten i din virksomhed.